viernes, 17 de mayo de 2013

2 poemas

Ayer, con ocasión de la celebración del Día das Letras Galegas, un grupo de escritores fuimos invitados por la Asociación de Vecinos de A Gándara (Ferrol) y con la intermediación de Narart a recitar algunos poemas y leer algunos cuentos (abajo pueden leerse mis aportaciones, un cuento y dos poemas). ¡Lo pasamos genial!

5
(con las escritoras, de izquierda a derecha, Mariola Hermida, Esther Val
y Mª Jesús Millarengo ... ¡y con la presencia en espíritu de Vidal Bolaño,
homenajeado de este año, en el centro!)
(al concluir el acto, los organizadores tuvieron la amabilidad
de agasajarnos con un recordatorio del evento y unos pinchos)

Dos poemas extraídos de mi poemario inédito Memoria das cousas perdidas (2003)

29
en outono eu deixei de pensar en ti
mais en verán ti xa non me querías
e moito antes do bo tempo
xa choraron as nubes
atarefadas de bágoas –
vento zoando nas esquinas dos reloxos
metendo medo nas ansias
envorcando polo chan
as esperanzas da ilusión

33
                                  négome a acepta – la burocrática modorra dos imperios
que tinxe toda forza do espírito
dun aséptico sopor –
que aloumiña con man de ferro e luva de seda
o lombo dos seus fieis cans preferidos
négome a acepta – la doméstica esperanza
tan pequena como ela soa
tan avarenta
que esnaquiza e esgaza
os corpos dos meniños
e tira por aí os esquecidos cachos
négome a acepta – lo narcótico transcorrer
dos antipoéticos días
encaixado torpemente entre os átomos
das cousas maiores   que non entendo
négome a acepta – la anticrítica
transposición a min mesmo
de canto me din,
aínda sabendo que a miña voz é
demasiado pequena para ser escoitada –
e para que conste a miña protesta
eu firmo e rubrico   e repito   e berro
que eu
négome


No hay comentarios:

Publicar un comentario