jueves, 11 de febrero de 2016

As lembranzas do tempo choven no camiño

As lembranzas do tempo choven no camiño;
as lembranzas choven sobre a xente, sobre a miña fiestra.

As cousas van tomando, fragmentadas pola auga,
unha distinta apariencia, ou unha distinta realidade,
non sei, tal vez a apariencia sexa a outra,
a de tódolos días. Chove sobre a miña fiestra
e unha vez máis eu contemplo a Cidade das Almenas,
coa súa particular fraga encantada á dereita,
o castelo á esquerda, a chaira en fronte, deserto
quizáis, e a selva do ancho mundo más aló.

Estas cousas vexo, polo camiño, dende a miña fiestra,
cando chove e as cousas mutan a súa apariencia,
ou mostran tal vez a súa auténtica realidade.

Vexo as murallas, as torres e as almenas, mais
que se agocha dentro que eu non vexo,
que non alcanzo a ver, que non perciben os meus ollos cegos?

Cos ollos máis poderosos e sempre acesos da
imaxinación miro, e descubro, no tempo, nas lembranzas,
cando chove, dende a miña fiestra, polo camiño,
a Cidade das Almenas, o castelo,
as maravillas...

Trad.:

Los recuerdos del tiempo llueven en el camino;
los recuerdos llueven sobre la gente, sobre mi ventana.

Las cosas van tomando, fragmentadas por el agua,
una distinta apariencia, o una distinta realidad,
no sé, tal vez la apariencia sea la otra,
la de todos los días. Llueve sobre mi ventana
y una vez más yo contemplo la Ciudad de las Almenas,
con su particular bosque encantado a la derecha,
el castillo a la izquierda, la llanura en frente, desierto
quizás, y la selva del ancho mundo más allá.

Estas cosas veo, por el camino, desde mi ventana,
cuando llueve y las cosas mutan su apariencia,
o muestran tal vez su auténtica realidad.

Veo las murallas, las torres y las almenas, mas
¿qué se esconde dentro que yo no veo,
que no alcanzo a ver, que no perciben mis ojos ciegos?

Con los ojos más poderosos y siempre encendidos de la
imaginación miro, y descubro, en el tiempo, en los recuerdos,
cuando llueve, desde mi ventana, por el camino,
la Ciudad de las Almenas, el castillo,

las maravillas...

No hay comentarios:

Publicar un comentario